Сюжетно-рольова гра в житті дошкільника!
Для дітей дошкільного віку надзвичайно привабливою є навколишня дійсність, особливо світ дорослих. У них
з´являється потреба діяти так, як дорослі, робити все самотужки. Однак вони не можуть включитися в "дорослу життєву ситуацію", оскільки їм бракує відповідних умінь, знань, навичок. Суперечності між прагненням усе зробити самотужки і реальними можливостями спонукають дитину реалізовувати свої інтереси в сюжетно-рольовій грі.
Для дітей дошкільного віку надзвичайно привабливою є навколишня дійсність, особливо світ дорослих. У них
з´являється потреба діяти так, як дорослі, робити все самотужки. Однак вони не можуть включитися в "дорослу життєву ситуацію", оскільки їм бракує відповідних умінь, знань, навичок. Суперечності між прагненням усе зробити самотужки і реальними можливостями спонукають дитину реалізовувати свої інтереси в сюжетно-рольовій грі.
У реалізації своїх ігрових задумів дошкільники використовують слово, власні дії, предмети-замінники.
Розвиток дитячої уяви безпосередньо пов´язаний з мовленням.
Діти, які мають мовленнєві проблеми, відстають і в розвитку уяви. У грі вони активізують, розвивають свої мовленнєві можливості, а завдяки різноманітним виражальним мовним засобам їхня гра стає змістовнішою, яскравішою.
Для здійснення задуму дитині необхідні іграшки, різні предмети, що допомагають їй діяти відповідно до своєї ролі. Якщо поблизу немає потрібних іграшок, вона замінює один предмет іншим.
Здатність використовувати у грі предмети-замінники, наділяти їх уявлюваними ознаками є однією з характерних особливостей дитячої творчості.
Діти з радістю заплітають коси, роблять зачіски і не тільки дівчатка, а й хлопчики!
«Гра – це іскра, яка запалює вогник допитливості, цікавості» В.О.Сухомлинський
Немає коментарів:
Дописати коментар